
Статия за дейността на екипа на Радостина Петкова Радева
Ръководител: | Радостина Петкова Радева |
Броят показван тук е сбор от лайковете, коментарите и шеровете. В класацията се взима предвид САМО броят на лайковете, затова числото там може да е различно.
|
Членове: |
Дилян Красимиров Георгиев Диян Петров Петров Кристиян Георгиев Георгиев | |
За нас: | Кристиян Георгиев Георгиев, Дилян Красимиров Георгиев и Диян Петров Петров са ученици от ОУ "Пенчо Славейков" гр. Димитровград, област Хасково | |
Област: | Хасково | |
Населено място: | Димитровград | |
Нашият одит за пътна безопасност | ||
Дата 06.11.2013 г. | Час 13:30 ч. | Място бул. "Георги. С. Раковски", Димитровград |
Резултати от одита | ||
Дизайн: | ||
Кои особености на дизайна на кръстовището не са съобразени със сигурността на водачите и пешеходците? Няма. | ||
Кои са основните места, където може да възникне проблем между автомобили и пешеходци? Мястото на липсващата пешеходна пътека. | ||
Има ясно означени пешеходни пътеки и знаци: | Не | |
Сигналите за пешеходци са ясно видими: | Не | |
Има добър достъп за хора с увреждания: | Не | |
Видимостта между автомобили и пешеходци е добра: | Да | |
Общо наблюдавани автомобили: | 100 | |
Констатирани нарушения: | ||
Превишена скорост: | 15 | |
Неправилно изпреварване: | 18 | |
Движение в забранена зона или посока: | 2 | |
Престрояване без използване на мигачи: | 4 | |
Неспазване на дистанция: | 10 | |
Обидно и агресивно поведение на водача: | 15 | |
Преминаване на червен светофар: | 3 | |
Пренебрегване на знак „СТОП”: | 3 | |
Отнемане на предимство: | 11 | |
Неправилно спиране: | 2 | |
Неправилно паркиране: | 12 | |
Неправилно използване на светлините/неизправни светлини: | 8 | |
Използване на мобилен телефон по време на шофиране: | 31 | |
Шофиране без предпазни колани: | 21 | |
Общо наблюдавани пешеходци: | 50 | |
Констатирани нарушения: | ||
Преминаване на червен светофар: | 4 | |
Преминаване на необозначено място: | 10 | |
Обидно и агресивно поведение: | 16 | |
Наблюдения и изводи: На преден план изпъква липсата на толерантност на пътя между участниците в движението (пешеходци и водачи на МПС). Масова практика е използването на мобилен телефон по време на шофиране, както и шофиране без предпазни колани. | ||
Предложения за подобряване на обстановката: Необходимо е да има по-засилено присъствие на представители на КАТ. | ||
Събитието ни уважиха следните представители на общински или държавни институции: .... | ||
… както и следните медии: .... |